18 січня Microsoft оголосила про покупку Activision Blizzard, одного з найбільших видавництв в ігровій індустрії, за $68,7 млрд. Це найбільша угода в історії Microsoft та ігрової індустрії, яку можна порівняти з поглинанням студії Fox, що провела Disney. Про це повідомили the Wall Street Journal.

Якщо угода відбудеться, Microsoft стане третьою за виручкою ігровою компанією світу, поступаючись лише Tencent та Sony. Під її управління перейдуть всі франшизи Activision, Blizzard і King – зокрема відеоігри Call of Duty, Warcraft, Diablo, Overwatch, Crash Bandicoot, Spyro the Dragon та Candy Crush. Microsoft планує додати їх до власного сервісу "Game Pass" для Xbox.

Поки неясно, чи пройде угода перевірку антимонопольних регуляторів. Фахівці стверджують, що розгляд з Міністерством юстиції США неминучий, але врешті-решт покупку схвалять.

Microsoft купує Activision Blizzard за $68,7 млрд. Це найбільша угода в індустрії відеоігор

Activision Blizzard – найбільший видавець ігрового та інтерактивного розважального контенту. За словами Microsoft, угода прискорить зростання її ігрового бізнесу на мобільних пристроях, ПК, консолях. Також це має стати фундаментом для побудови власного метавсесвіту компанії.

Ринкова капіталізація Activision Blizzard на момент оголошення про угоду становила $51 млрд. Однак під час попередніх торгів її акції зросли до $90 – на 37,6% у порівнянні з показником у п'ятницю 14 січня. На тлі новин торги цінними паперами видавництва заморозили.

Читайте також Експерти розповіли, чому люди грають в комп'ютерні ігри і коли це стає небезпечно Найкращі ігри, фільми і серіали 2021 року за версією користувачів Metacritic Відеоігри зросли, кіно і видавництво – впали. Як карантин вплинув на креативні індустрії в Україні

Джерело